TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG,SEMOGA APA YANG DIKONGSI DISINI BERMANAFAAT KEPADA ANDA...

FACEBOOK HACKER SPAM BOOMER

CONTOH FACEBOOK SPAM BOOMER

PERHATIAN!!!

Jika ada sesiapa di antara ada yang terjumpa dengan post seperti ini tdk kira dlm group/pages sila DELETE/REMOVE post tersebut atau ada di timeline rakan anda sila mklumkan kpd mereka utk remove dengan segera! Jangan sesekali klik post gambar seperti ini kerana jika kamu buka bermaksud anda telah membantu si pengHACKER utk menyebarkan maklumat PALSU! dan sekaligus akaun fb anda boleh kena hack!


SILA SEBARKAN (share) POST INI KEPADA RAKAN2 ANDA! 
Ini adalah gambar contoh AUTO SPAM BOMBER yang telah saya gabungkan!


Pengumuman yang saya dapat diwall Facebook saya,sebelum ni,saya dapat inbox dari rakan facebook yang mempromosikan web lucah,Yang post tu perempuan, so saya tanya lah dalam inbox,dia ke yang sent web lucah tu dengan saya,dia menafikanlah, saya tengok kat wall dia,ramai yang marah kat dia,sebab rupa-rupanye,banyak yang dah dia sent pasal web lucah tu, Tetapi itu bukan perbuatan dialah,Facebook dia kena hack.Jadi berhati-hatilah dengan kegiatan yang berlaku di wall anda, Facebook tiada keselamatan.
Next Previous Home